Full-Service

Vi sköter allt arbete kring momsåtervinningen, hela vägen från utplockning av originalfakturor på plats hos er till att pengarna återbetalats TILL ERT KONTO.

För er innebär Full-Serviceavtalet att ni försäkrar er om största möjliga återvinningsgrad genom att era fakturor gås igenom av vår personal som är specialister på att identifiera återvinningsbara fakturor.

Vad gör vi för er?

• Går igenom alla era utländska leverantörsfakturor
• Granskar alla era reseräkningar
• Kvalitetssäkrar alla fakturor och dokument
• Hjälper till med korrigeringar av felaktiga fakturor
• Beställer eller utfärdar nödvändiga intyg
• Ser till att rätt blanketter används
• Kodar alla fakturor enligt varje lands önskemål
• Sammanställer dokument enligt respektive myndighets önskemål
• Färdigställer alla ansökningar och registrear dem via SKV portal för länder inom EU
• Färdigställer alla ansökningar och skickar dem till länder utanför EU
• Hanterar alla ev. överklaganden eller önskemål om kompletteringar

Dessutom garantera vi att vi hittar fler återvinningsgrundande fakturor än ni själva gör.

I tjänsten ingår även fri telefonsupport avseende alla typer av momsfrågor.

Det lönar sig att låta oss göra jobbet!

Vill du veta mer? Kontakta oss omgående så hjälper vi dig.